جستجو
[aioseo_breadcrumbs]

بهترین جا برای مسافرت در سال 2023

با دنیایی پر از مقاصد سفر جذاب، انتخاب مکان مناسب برای تعطیلات می تواند چالشی را ایجاد کند. به همین دلیل است که US News از نظرات کارشناسان، آرای خوانندگان و روندهای فعلی استفاده کرد – و مناظر، فرهنگ ها، زیبایی های دیدنی، گزینه های غذایی و موارد دیگر را ارزیابی کرد تا این لیست از بهترین مکان های جهان را برای بازدید جمع آوری کند. از این توصیه‌ها برای تهیه فهرست سطل سفر خود استفاده کنید و رای خود را در زیر به ما کمک کنید تا رتبه‌بندی سال آینده را تعیین کنیم. 

بهترین شهر برای مسافرت

از میان شهر های هر کشور برخی از شهر ها ویژگی ها و زیبایی های منحصر به قفردی دارند که باید در طول عمر خود حتما یک بار این جذابیت را از نزدیک ببینید.با ما همراه باشید تا این شهر ها و دلیل جذابیت آنها را به شما نشان دهیم.

پاریس

شهر مغناطیسی نور فرانسه یک مقصد گردشگری همیشگی است که بازدیدکنندگان را با جاذبه‌های نمادین خود مانند برج ایفل و لوور و je ne sais quoi بی‌گمانش به سوی خود می‌کشاند. کافه‌های جذاب، مناطق خرید شیک و معماری هاوسمان، زیبایی همیشگی پاریس را به آن بخشیده است. اما بهترین دارایی شهر این است که احتمالاً با هر سفر یا فصل چیز جدیدی کشف خواهید کرد (بخوانید: پاریس همیشه ایده خوبی است). برای کاوش در پایتخت همیشه در حال تغییر فرانسه، سرگردانی در خیابان‌های سنگ‌فرش جذاب، رازهای آن را در یک تور پیاده روی بیاموزید، به نمایشگاه‌های هنری پویا مانند آتلیه دز لومیرز بروید یا در جدیدترین رستوران‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها لذت ببرید.

بورا بورا

چیزی که این جزیره 12 مایل مربعی پلینزی فرانسه ممکن است فاقد وسعت باشد، زیبایی استوایی محض آن را جبران می کند. در اینجا، سواحل زیبا، جنگل های سرسبز و استراحتگاه های مجلل واقع در جزایر اطراف را خواهید دید. کوه آتشفشان خاموش جزیره، کوه اوتمانو، یک عکاسی عالی یا پیاده روی چالش برانگیز را ایجاد می کند، و مردم محلی دوستانه بورا بورا می توانند به شما کمک کنند در طول یک گشت و گذار خارج از جاده، نگاهی اجمالی به بهترین مناظر جزیره داشته باشید. برای استراحت، به ساحل ماتیرا بروید تا آب شفاف و شن و ماسه سفید با ارزش کارت پستال بگیرید . اگرچه سفر به بورا بورا بسیار گران است، اما بیشتر مسافران می گویند ارزش هر پنی را دارد.

بانکوک

پایتخت کشور تایلند است مکان های دیدنی بانکوک بیشمار است هزینه سفر شما به این مکان بسیار کم تر از سفر به کشور های اروپایی خواهد بود. بناهای تاریخی و مدرن در این شهر مشاهده می شود. شهربازی دریم ورلد_پارک لومپینی __ عمارت ویمانک _ رود خانه چائوفریا و…

معبد وات پرا کائو wat Phra kaew

از جاهای تاریخی و دیدنی بانکوک است در شهر گراند پالاس واقع شده این شهر را کاخ های پادشاهی نیز می نامند این معبد در واقع معبد بودای زمردین می باشدکه رنگ های زیبا به ویژه طلایی جلوه درخشانی به ان داده است

رم

وقتی از پایتخت ایتالیا دیدن می‌کنید، آماده شوید تا از چند مکان دیدنی که باید دیدن کنید – از جمله کولوسئوم، فواره تروی و پانتئون – از لیست خود خارج شوید. مسافران همچنین می توانند برخی از بزرگترین گنجینه های ایتالیا از جمله کلیسای سنت پیتر و کلیسای سیستین را در شهر واتیکان ببینند. با قدم زدن در امتداد خیابان‌های سنگفرش Trastevere از جمعیت گردشگران فرار کنید، یا به Mercato Centrale Roma بروید تا از خوراکی‌های محلی مانند ژلاتوی پسته لذت ببرید. قبل از حرکت، از موزه‌ها، گالری‌های هنری و بوتیک‌های کمتر شناخته شده رم دیدن کنید یا برای تماشای مناظر پانوراما از شهر به تپه جانیکولوم بروید.

مائویی

چه در امتداد جاده هانا رانندگی کنید، چه در حال لذت بردن از منظره چشم پرنده از خط ساحلی سرسبز مائوئی از طریق هلیکوپتر باشید، چه غواصی با لاک پشت های دریایی یا به سادگی در سواحل شنی سفید یا سیاه استراحت کنید، متوجه خواهید شد که این جزیره هاوایی شبیه هیچ جزیره ای نیست. مقصد گرمسیری دیگر فرصت بازدید از پارک ملی هالیکالا را از دست ندهید، پارکی که یکی از بزرگترین دهانه های آتشفشانی خفته جهان را در خود جای داده است و طلوع های سورئال خورشید را به رخ می کشد. همچنین باید در یک لوآو سنتی شرکت کنید تا مقداری از فرهنگ محلی و طعم غذاهای هاوایی مانند پوی، پوکه و ماهی را بچشید.

لندن

پایتخت و بزرگ ترین شهر انگلستان و بریتانیا است این شهر در کنار رود تیمز در جنوب شرقی انگلستان و به دریای شمل می رسد لندن یکی از شهرهای جهانی و بسیار مهم است از مکان های دیدنی ان :
موزه بریتانیا_ موزه تاریخ طبیعی لندن _ برج لندن_ نگار خانه ملی لندن_ موزه ویکتوریا و البرت_ موزه مادام توسو
لندن فرهنگ بسیار غنی در طول تاریخ خود دارد .
بزرگترین پارک های ان سه پارک سلطنتی _هایدپارک_ باغ های کنزینگتون_ ریجنتز پارک (باغ وحش لندن) هستند.
فصل تابستان در لندن معمولا بسیار گرم است.و زمستان سرد و تغییرات دمایی کمی دارد.

مالدیو

دسترسی به آن ارزان یا آسان نیست، اما این نقطه تعطیلات منزوی اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند، مظهر یک خلوتگاه رویایی استوایی است. در این مقصد دورافتاده که از بیش از 1000 جزیره تشکیل شده است، خانه‌های ییلاقی با سقف کاهگلی بر فراز دریای درخشان آکوامارین قرار دارند و دسترسی آسان به آب و فضایی رمانتیک را فراهم می‌کنند. در این تعطیلات یک بار در زندگی، روزهای خود را با سفرهای ساحلی، درمان‌های آبگرم و گشت‌های غواصی یا غواصی پر کنید. اگر تب کابین شروع شد، از پایتخت، ماله دیدن کنید، جایی که مساجد تاریخی و بازارهای روباز را خواهید دید.

صفحه قبلی

صفحه بعدی

به مطلب جدید ترین فیلم های 2023 چه امتیازی میدهید ؟

خــانه