جستجو
[aioseo_breadcrumbs]

جدیدترین و جذاب ترین مدل موی مردانه

تاثیر مدل مو بر استایل و همچنین اعتماد به نفس هر انسان مخصوصا مردان غیرقابل انکار است .پس مردان برای داشتن حس خوب نسبت به خود کافی است مدل موی مناسب خو را پیدا کنند.

اگر شما هم از آن دسته مردانی هستیدکه به دنبال استایلی با مدل موی خاص و جذاب هستید به شما پیشنهاد میکنیم یکی از مدل موهای مطرح شده در سال 2023 که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد را انتخاب نمایید.

5مدل موی برترمردانه در سال 2023

با برسی های انجام شده در سال 2023 توسط کارشناسان مد و فشن بر روی مردانی که بیشتربه استایل خود اهمیت میدهند به این نتیجه رسیدند که بیشتر تمایل این افراد به سادگی جهت راحت بودن در اماده شدن و حضور در جامعه داشته اند از این سو سبک های برتر در سال2023 سبک های با مو های کوتاه و ساده معرفی شده اند.

1_ اندرکات(Undercut)مدل موی مردانه

اندرکات ترکیبی از مدل موهای کوتاه و بلند مردانه است که از همه جهات خودنمایی می کند. پشت سر و کنار ها تراشیده و کوتاه تر نسبت به روی سر می شوند .که افراد بتوانند با شانه کردن موها به سمت راست، چپ یا عقب موهای خود را حالت دهند. و جهت ماندگاری حالت مو از اسپری های مخصوص و یا ژل استفاده کنند.

مدل موی اندرکات(Undercut) محبوب چه افرادی است؟

اخر دهه 2000 و اوایل دهه 2010، آندکات ها اغلب با شخصیت های فیلم مانند هانیپال لکتر در هانیپال برخواستن، نقش جانی دپ در دشمنان عمومی جرد لتودر نقش جوکر گای پیرس در قانون مرتبط بود که بخواطر همین موضوع ترفداران زیادی در بین فیلم بازان پیدا کرده است.

مدل موی اندرکات بسیار زیبا و همینطور انطباق پذیر با چهره هایه مختلف است.

2_ اسپایکی:

بسیاری از آقایان در برابر مدل موهای خیلی کوتاه مقاومت می کنند اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید بد نیست نگاهی به مدل موهای متفاوت و زیبای زیر بیندازید. این مدل موها بسیار اسپرت و شیک هستند و از آن ها می توانید حتی برای رفتن به یک مهمانی رسمی هم استفاده کنید.

مدل موی اسپایکی به دو صورت کوتاه و بلند اجرا میشود که آرایشگر با توجه به فرم صورت و علاقه افراد ان را اجرا میکند.

مدل موی اسپایکی را میتوان برای کودکان نوجوان و حتی بزرگسالان نیز اجرا کرد.

به طور کلی اگر به دنبال یک مدل موی جذاب راحت و مناسب همه سن و سال ها میگرید مدل موی اسپایکی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

3_ مدل موی باز کات:

مدل مو به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. نوع مو، جنس پوست، میزان چربی موی سر، منطقه آب و هوایی، رنگ پوست و مو و بسیاری مسائل در انتخاب یک مدل موی مناسب تأثیرگذار است. مدل موی کوتاه مردانه نیز مورد پسند بسیاری از آقایان و البته خانم ها است. رسیدگی و مراقبت از مدل موهای کوتاه مردان بسیار ساده تر از انواع مدل موی بلند است. به همین دلیل بسیاری افراد این مدل مو را ترجیح می دهند.

یکی از مدل موهای کوتاه حرفه ای و تخصصی در میان مردان مدل موی باز کات میباشد. این مدل در دسته کلاسیک قرار دارد.

در این مدل موی سر به طور کامل یا بسیار کوتاه با استفاده از ماشین فید میشود. و بسیاری از مردان بخاطر سهولت در مراقبت کردن ان را انتخاب میکنند.

4_ مدل موی کلاسیک:

 سبک Classic یکی از شیک‌ترین مدل موی مردانه  است که مناسب موهای ضخیم با طول متوسط است. این مدل مو به دلیل بلندی در کناره‌ها، با ته‌ریش یا ریش بسیار جذاب است.

نکته پیچیده در مورد این مدل مو این است که وقتی رشد می کند، می تواند بسیار بد به نظر برسد، بنابراین شما باید توجه داشته باشید که به طور مرتب به آرایشگاه خود بروید. البته به غیر از ژل قوی، می توانید از کرم حالت دهنده نیز استفاده کنید. واقعاً همه چیز بستگی به موی شما دارد و اینکه چه چیزی برای شما مفید است.

5_ مدل موی سزار:

مدل موی سزار، به انگلیسی caesar haircut، مدل مویی است در اندازه کوتاه. اندازه تعیین شده در گذشته، برای قسمت بالایی سر در این مدل، اندازه‌ای در حدود 2 تا 5 سانتی متر در نظر گرفته می‌شد که قسمت جلویی سر و یا همان قسمت چتری می‌بایست بسیار کوتاه باشد.

مدل موی سزار یک مدل موی مردانه میباشد که توسط جولیو سزلر ابداع شده است.این مدل موی کوتاه چنری های بسیار کوتاه دارد و به انواع موها می اید .

موهای ضخیم و حتی نازک می توانند از ین مدل مو استفاده کنن.اگر تار موی نازکی دارید حتما از این مد مو استفاده کنید زیرا باعث میشود که موهای شما ضخیم تر دیده شود.

امروزه در صنعت مد برای هر فرم مو مدل موی مناسب وجود دارد.به طور کلی مدل های فید بهترین هستند زیرا به تمام موهای پر پشت و کم پشت می آید و میتوانید ظاهر خود را با اعمال مدل مو فید چند برابر جذاب کنید.

صفحه قبلی

صفحه بعدی

به مطلب جدید ترین فیلم های 2023 چه امتیازی میدهید ؟

خــانه