جستجو
[aioseo_breadcrumbs]

صفر تا صد آموزش یادگیری زبان انگلیسی درخانه

یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

میتوان گفت جدیدترین روش یادگیری زبان انگلیسی ،یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی در منزل استچرا که  امروزه بسیاری از فرایند ها با هوش مصنوعی انجام میشود و یادگیری زبان انگلیسی نیز از این موضوع مستثنی نیست اما باید توجه داشته باشید که احتمال خطای هوش مصنوعی بسیار بالاست و هنوز به درجه ای از بهره برداری نرسیده است که بتوان گفت بصورت صحیح و اصولی میتوانید با استفاده از هوش مصنوعی به آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی بپردازید پس میتوان نتیجه گرفت که در حال حاضر این روش برای یادگیری روش مناسبی نیست ولی در آینده ای نزدیک که میزان خطاهای هوش مصنوعی کاهش یافته و به میزان دقت قابل قبولی رسیده باشد این روش میتواند روش خوبی باشد زیرا با استفاده از هوش مصنوعی شما به دایره لغات جامعی دسترسی پیدا میکنید که دارای تلفظ و وویس برای هر کلمه و توضیحات کاملی برای آن کلمه خواهد بود و شما میتوانید با استفاده از این پایگاه داده قوی کلمات زیادی را به خاطر بسپارید و از آن ها در جایگاه مناسب استفاده کنید تا یک آموزش کامل زبان انگلیسی رایگان  داشته باشید و آموزش زبان انگلیسی از اول تا آخر را باهوش مصنوعی فرا بگیرید لازم به ذکر است که آموزش یادگیری زبان انگلیسی در منزل برای بزرگسالان مناسب تر است زیرا کارکردن و بهره برداری از هوش مصنوعی میتواند برای کودکان پیچیده باشد در صورتیکه افراد بزرگسال راحت تر میتوانند با آن ارتباط بگیرند.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی
بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با دولینگو(doulingo)

از سوالاتی که برای زبان آموزان پیش می آید این است که چگونه با اپلیکیشن دولینگو زبان یادبگیریم؟ درواقع دولینگو یک اپلیکیشن آموزش زبان است که از خیلی از زبان های زنده روز دنیا برای آموزش زبان به کاربران استفاده میکند و میتوان گفت این برنامه یک برنامه بسیار کاربردی و جامع است که با گرافیک جذاب، تست های کوتاه و آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی  بازی محور توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

اما این اپلیکیشن بدلیل اینکه از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند گزینه مناسبی برای زبان آموزان ایرانی نیست زیرا در صورتی که شما بخواهید از صفر و از مقدماتی به پیشرفته به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید نمیتوانید متوجه تمرینات و معانی کلمات در دولینگو شوید اما اگر از زبان انگلیسی پیش زمینه دارید و کاملا مبتدی نیستید میتوانید آموزش زبان خارجی با اپلیکیشن doulingo  یعنی از زبان انگلیسی به یک زبان دیگر را امتحان کنید و به کمک آن از این برنامه آموزش زبان استفاده کنید.

 البته اگر بدنبال یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن هستید باید بگوییم که نسخه های ایرانی این نرم افزار نیز موجود است که با استفاده از آنها میتوانید از زبان فارسی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. برای مشاهده لیست اپلیکیشن های ایرانی یادگیری زبان انگلیسی میتوانید اینجا کلیک کنید.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی در یوتیوب در خانه

یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی مرسوم استفاده از پلتفرم های اجتماعی مثل یوتیوب است که با این روش شما میتوانید از آموزش هایی که مدرسین زبان انگلیسی در صفحه خود قرار میدهند استفاده کنید و با دنبال کردن بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی بطور اصولی و مرحله به مرحله از آموزش زبان انگلیسی بهره مند شوید. خوبی آموزش زبان انگلیسی با کانال یوتیوب این است که شما به یک سیستم جامع دسترسی پیدا کرده اید و میتوانید با در نظر گرفتن مهارت ها و نوع یادگیری مورد نظرتان از این پلتفرم استفاده کنید درواقع میتوان گفت که این روش تقریبا مشابه روش آکادمیک است و اگر به آن سبک آموزش علاقه مندید میتواند روش خوبی برای شما باشد و شما با یادگیری رایگان زبان انگلیسی با یوتیوب میتوانید در آینده نیز به کسب درآمد از یوتیوب با تدریس زبان برسید پس آموزش زبان با یوتیوب در منزل میتواند گزینه مناسبی برای یادگیری باشد. از مزایای آموزش زبان انگلیسی با یوتیوب این است که هم برای بزرگسال و هم کودکان مناسب است و تنها باید به هنگام استفاده از کانال های آموزشی یوتیوب، فیلم زبان انگلیسی مناسب برای کودکان و بزرگسالان را بنابر نیاز خود جداسازی کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال درخانه  

یکی از کاربردی ترین و البته محبوب ترین روش های یادگیری زبان، تماشای فیلم و سریال در خانه با زیر نویس فارسی است زیرا شما در اوقات فراغت خود و صرفا با تماشای فیلم های انگلیسی فوق العاده برای تقویت زبان خود تلاش میکنید و لازم نیست تمام دقت و توجه خود را برای فهمیدن تک تک کلمات فیلم به کار بگیرید، تنها کافیست با دانلود فیلم مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی بطور همزمان از تماشای فیلم و یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید و کلماتی که کاملا متوجه تلفظ آن میشوید را به همراه معنی آن به خاطر بسپارید و ترجیحا در دفتری برای خود یادداشت کنید یعنی برای خود یک یکیج آموزش زبان انگلیسی با فیلم درست کنید. بعد از مدتی به راحتی متوجه میشوید که کلمات انگلیسی زیادی را فرا گرفته اید و بسیاری از کلمات با هر بار تماشای فیلم برای شما دوره خواهند شد بنابراین میتوان گفت بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از فیلم است. به منظور سهولت شروع یادگیری در ادامه تعدادی از فیلم های مناسب یادگیری را برایتان لیست کرده ایم اما به طور کلی پیشنهاد میکنیم برای دانلود رایگان فیلم زبان انگلیسی از کانال های فیلم انگلیسی برای تقویت زبان یا نمونه های اپلیکیشن آموزش زبان با فیلم استفاده کنید…

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی
بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از نکات جالب توجه در تماشای فیلم برتر برای تقویت زبان انگلیسی این است که شما باید فیلم ها و سریال هایی را انتخاب کنید که از تلفظی درست و روان برخوردار باشند و کلمات انگلیسی را قاطع ادا کنند. هچنین بهتر است این نکته را درنظر بگیرید که درفیلم انگلیسی که تماشا میکنید از کلمات و اصطلاحات پرکاربرد  زبان انگلیسی استفاده شود تا بتوانید قدرت شنیداری و گفتاری خود را در این زمینه افزایش دهید. در ادامه چند فیلم انگلیسی فوق العاده برای تقویت زبان انگلیسی که این نکات در انها رعایت شده است را نام میبریم…

  1. فیلم سینمایی سخنرانی شاه (The king’s speech)
  2. فیلم سینمایی بازی گرسنگی(The hunger games)
  3. 3-     فیلم سینمایی ملکه (The queen)
  4.  فیلم سینمایی دزدان دریایی کاراییب (Pirates of the Caribbean)
  5.  فیلم سینمایی تهاجم بیگانگان (Aliens invasion)
  6. سریال فرندز(Friends)
  7. سریال گریس و فرانکی (Grace and Frankie)
  8. سریال بروکلین (Brooklyn)

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان از طریق کارتون درخانه 

شما میتوانید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل نیز از تکنیک مشابهی  استفاده کنید طبق نتیجه گیریهای انجام شده بهترین روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان استفاده از کارتون و انیمیشن های زبان اصلی با زیر نویس است البته این روش برای گروه سنی 7 به بالا است و اگر کودکتان زیر 7 سال است و میخواهید آموزش زبان انگلیسی را  با این روش برای او شروع کنید میتوانید از برنامه کودک های آموزش محور یا کلیپ آموزش زبان کودکان سطح 1  استفاده کنید. درنظر داشته باشید که این سبک یادگیری صرفا برای کودکان نیست بلکه کارتون انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی بزرگسالان نیز استفاده میشود بنابراین این روش یادگیری برای هردو دسته گروه سنی مناسب است زیرا تمام مردم عاشق کارتون هستند و به راحتی میتوانید آموزش انگلیسی به کودک و بزرگسال را با سبکی دلپذیر انجام دهید زیرا برای این کار تنها لازم است راجع به بهترین انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی مبتدی تا حرفه ای تحقیق کنید که در ادامه برای شروع چند کارتن و انیمیشن جذاب برای تقویت زبان انگلیسی به شما معرفی میکنیم که برای آموزش زبان انگلیسی معروف و شناخته شده است…

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی
بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل
  1. انیمیشن اسباب بازی ها(toy story)
  2. انیمیشن مووانا (moana)
  3. انیمیشن المنتال (elemental)
  4. دنیای شگفت انگیزگامبال  (The Amazing World of Gumball)
  5. شیرا و شاهزاده های قدرت (She-Ra and the Princesses of Power)

سوالات متداول

+ یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد؟

  • به طور کلی میتوان گفت که یک فرد مبتدی میتواند در طول یکسال زبان انگلیسی را یاد بگیرد. اما پاسخ این سوال بستگی به میزان تمرین و تلاش خودتان دارد و برای شخصی نسبت به توانایی و استعداد متغیر است.

      + آیا زبان انگلیسی سخت است؟

  • یکی از دلایلی که زبان انگلیسی بعنوان زبان بین المللی شناخته میشود این است که یادگیری این زبان به نسبت سایر زبان ها راحت تر است. بنابراین میتوان گفت که خیر؛ زبان انگلیسی زبان سختی نیست.

+ چرا زبان انگلیسی یاد نمیگیریم؟

  • ممکن است روشی که برای یادگیری زبان انتخاب کرده اید برای شما مناسب نباشد و یا میزان تکرار و تمرین مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی نداشته باشید.

+ چرا زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است؟

  • دلایل زیاد ی برای بین المللی شدن زبان انگلیسی وجود دارد اما مهم ترین آن اهمیت کشور بریتانیا در بسیار از امور نظامی، سیاسی ، فرهنگی و علمی در کل دنیا به خصوص در ایالت متحده آمریکا است.

صفحه قبلی

صفحه بعدی

به مطلب جدید ترین فیلم های 2023 چه امتیازی میدهید ؟

خــانه